Sider

søndag den 25. september 2011

A-Z.. Om mig...


                                                   baby mig                                 voksen mig

Julia begyndte på denne blogleg, og jeg vil da også gerne være med ! Så her er lidt fra A-Z om mig!

A. Age: 24, og det gør en lille smule ondt at sige, snart 25.......

B. Bed size: 140x200 (vi kan godt li at ligge tæt;-) )

C. Chore that you hate: Jeg hader rod, men er virkelig god til at rode... stort problem

D. Dogs: Jeg er ikke rigtig et hunde-menneske, men er glad for katte, min kat...

E. Essential start to your day: frisk brygget kaffe, morgen tv og yoghurt

F. Favorite color: Lyseblå og mint.. kan også godt li brun, hvid, sort og rød

G. Gold or Silver: jeg er bare dårlig til at gå med smykker, så ikke rigtigt noget af det... okay, sølv så..

H. Height: 162 cm.

I. Instruments you play(ed): jeg HAR spillet lidt guitar, men ikke noget jeg kan prale af. Har til gengæld altid sunget..

J. Job title: studerende på E-design, og job-søgende

K. Kids: ingen... endnu... vil gerne... snart...

L. Live: Vanløse

M. Mother’s name: Jytte

N. Nicknames: tuffi, skiffi, muffi, mif. tuller, tut....

O. Overnight hospital stays: blev opereret for galesten da jeg var mindre, og var indlagt i 2-3 dage. Jeg kunne godt li at være på hospital, med alle de gaver og blomster man fik.. 

P. Pet peeves: Brok, negativitet, jalousi

Q. Quote from a movie: hmm... Altså, "den eneste ene" er jo en klassiker, og kan næsten hele filmens replikker udenad.. 

R. Right or left handed: Højrehåndet, men når jeg spiser er jeg venstrehåndet.


S. Siblings: En lillebror  og en storebror..

T. Time you wake up: det svinger meget.. jeg sætter gerne uret 5 gange.. med 5 minutters interval.

U. Underwear: Det ville føles underligt hvis man ikke havde det på...

V. Vegetable you hate: HVIDKÅL! FØJ!

W. What makes you run late: Det sker desværre, ret ofte, faktisk altid.. årsag: en kop kaffe mere, eller et sjovt eller spændende indslag i morgen TV.

X. X-Rays you’ve had: hm... ?

Y. Yummy food that you make: pandekager med fyld og grøntsager, ristet rugbrød med pesto, tomat, og moseralla

Z. Zoo animal: Det må være aberne, flodhestene er altså også ret sjove.. tænk sig, at det er et af verdens farligste dyr.. de ser så søde ud..

1 kommentar:

  1. Hej Trine-Emilie

    Skønt at læse lidt om dig, og sikke et fantastisk billede af dig som barn! Som voksen smiler du på samme måde - med øjnene:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet

snowstorm-min.js