Sider

torsdag den 1. september 2011

Helt ny hverdag

Jeg havde min første dag som studerende i tirsdags. Jeg er startet på E-design på Københavns Erhvervs Akademi. Indtil videre er det lige mig, jeg har mødt en masse søde med-studerende, og fagene tegner godt.
Men hold dog op hvor har jeg været banke træt når jeg er kommet hjem. Alle de nye indtryk, informationer, og 72 mennesker man skal lære navnet på.

Men!!! Jeg har nydt at have tidligt fri, og endda fået tid, første gang i virkelig lang tid, rent faktisk at købe dagens avis og få den læst med et par kopper kaffe. Og så fået nørdet på denne her lille nye sag jeg har anskaffet mig. Skal godt nok lige vende mig til et helt andet styresystem end på en pc'er. Håber det går hurtigt med at få lært mac'en at kende. Har absolut ingen tålmodighed.


3 kommentarer:

  1. Uuuuh en lækker Mac :). Når du først har lært den at kende, går du aldrig tilbage til en alm. pc! ;)

    SvarSlet
  2. Den bliver du HELT sikkert super glad for.. Har en magen til - af udseende hvert fald og i bund og grund kan de fiduser jo næsten det samme.
    En Mac er bare lækker og dejlig, og tilvænningen kommer du hurtigt over.

    God Weekend :-)

    SvarSlet
  3. nej det tror jeg nu heller ikke.. jeg skal nok snart synes den er ligeså fantastisk som alle siger den er:)

    Rigtig god weekend til jer!

    SvarSlet

snowstorm-min.js