Sider

fredag den 6. april 2012

Rigtig god Påske!

Dagene er travle for mig for tiden. Jeg har gang i en massevis af projekter, og spændende udfordringer, så derfor har jeg desværre forsømt min blog længe.

Jeg er her i påsken gået igang med projekt køkken. Lågerne skal have en ordentlig tur, inden jeg får ny bordplade, emhætte, vask og armatur, og gulv. Jeg glæder mig helt vildt til det projekt er færdig, og forhåbentligt bliver godt. Det skal der nok komme et indlæg om senere.
Desuden er jeg blevet ansat på Husets Teater på Halmtorvet som instruktør assistent, der er forstillingen snart, så det går al fritiden med stort set:-)

Jeg håber I alle får gjort jeres projekter, og får nydt helligdagene!


Et af de mennesker jeg elsker allermest havde fødselsdag
igår, og jeg måtte desværre melde afbud pga. sygdom,
men et par gaver fra den vidunderlige butik "Prik" på
Gammel Kongevej skal hun ikke snydes for.



De kedeligeste blogbilleder jeg nogensinde har lagt ind!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snowstorm-min.js