Sider

fredag den 17. juni 2011

Ikea Amok!

Egentlig skulle jeg bare have lidt småting i Ikea igår, da jeg var på udflugt med to dejlige kvinder. Hvorfor er det lige at man får så mange gode nye ideer, som koster penge??? I hvert fald kom jeg til den konklusion da jeg nåede "rodebutikken" at den lampefod måtte jeg ha med hjem. Men Hey, den var sat ned fra 1200 kr til 335 kr. Synes den var sjov, da den kan formes, og at det ligner kæmpe perler i alle mulige former og størrelser. Jeg købte en alm kedelig lampeskærm til den, og fik den betrækket, med dette skønne Liberty/Retro stof som jeg købte i London. Resultatet syntes jeg blev rigtig fint, så nu står den og lyser ved siden af min sofa:)




2 kommentarer:

  1. Den lampefod er jeg også ret fascineret af, men prisen er for pebret, synes jeg. Så det er et kup, du har gjort, hvis du spørger mig ;o)
    Fed kombination med Liberty lampeskærm!
    Jeg er lige faldet over din blog, men er ved at sluge den fra ende til anden, her er super fint!

    SvarSlet
  2. Hej Ida.
    Ja det var sidst på måneden, og pungen var tynd, men jeg var ligeglad, når den var så billig sku den altså med hjem.
    Jeg fandt også frem til din blog via Laralil, og er blevet fast læser hos dig også.. og DU har om nogen, sku også en virkelig skøn blog!!

    Kærligst!

    SvarSlet

snowstorm-min.js