Sider

onsdag den 13. april 2011

Mit ophav

Jeg var en tur på landet i søndags. Der hvor kragerne kommer og får sig en regnorm og en sludder hvorefter at vende næbbet mod byen igen. Det sker ikke så tit at jeg forlader byen for at tilbringe weekenden på landet, men når det sker, så får jeg hjemve. Her er der trygt, duften af nyslået græs, en grim kat, en larmene og besværlig teeanager af en hjemboende bror, en mor som har drivhuset at se til, og en far som er i fuld gang med at sørge for varmen i huset. Jeg selv finder min egen plads i huset, og iagttager den vante gang. Her får jeg koblet af, går ned i gear, og bliver vartet op. Jeg fik gået en tur i landsbyen, for ja, der er faktisk en lille landsby også. Jeg vil dele lidt billeder fra søndag i April.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

snowstorm-min.js